mandag 19. januar 2009

Infield

Infield, altså. Akkurat det eg trengte! Herlege dagar i Laos med HERLEGE folk, avslapping, undervisning, litt action, nydelege fjell, norsk sjokolade, bading i ei grunn elv, frisk luft, grottevandring, fjelltur, elveslengehopping, Bibeltimar på norsk, lovsong om kvelden, tid til å berre vere ilag.. Perfekt!


















Kristin og Cecilie kan vere happy utan happypizza...



















Gjengen på tur



















På FJELLtur, faktisk! :)

























Marianne og Sigrun
























Cecilie og Hanne, Team Mukdahan!

























Fjellet vi skulle opp på...



















Sigrun og meg
























Øystein, over, og Agnar, under: Dei to Hald-lærarane som hadde laga til denne herlege veka!


















































Nesten som å vere i Norge igjen!


Tusen millionar takk for ei fantastisk veke!

2 kommentarer:

Silje Marie sa...

Takk sjølv.. det var en kjempe fin uke, ENIG!

Ine sa...

Å, Else! Eg saknar deg litt, eg...:)
Eg har det fint, ja, håpar du og har det! :)
God bless!