tirsdag 21. oktober 2008

Tabbe, tabbe!

I Thailand er føtene den minst heilage delen av kroppen. Ein kan ikkje vise fotsålane sine til nokon, det er uhøfleg. Ein skal ikkje trø over noko, det betyr at du «øydelegg» det du trår over. Trår du til dømes over eit fat med mat, må du kaste maten, fordi maten blir så vanhelga. Dette lærte eg før eg kom til Thailand. Likevel klarte eg å gjere ein stor, stor tabbe der. På Home of Grace låg det ein baby på golvet og sov, medan mora sat og passa på han. Eg sat mellom babyen og ein sofa og to personar, og skulle ut av rommet. Den enklaste måten å kome seg ut på var å trå over babyen. Så det gjorde eg. Sekundet etter at eg hadde gjort det, skjønte eg kva eg hadde gjort. Men eg klarte jo ikkje å seie unnskyld eller forklare meg for mora til babyen, for ho kunne ikkje snakke engelsk i det heile tatt, og eg kan ikkje akkurat så mykje thai. Så eg gjorde ingenting. Men eg skal i alle fall ikkje gløyme meg igjen!


4 kommentarer:

Solveig og Martine sa...

Hehe...litt tabbekvote må du nå få synes jeg. Jeg drømte i gåt natt at jeg kom på overraskelsesbesøk til deg! Og du blr glad for å se meg. Så vi får nå se hvor sanndrømt jeg er.. Hilsen solveig:)

Sister Sister sa...

Oh, that is quite different than in Norway I see. But you definitly need a blunder quota when you are new in a country like Thailand.

A hug from Torunn =0)

Hanne Merethe (Noruga) sa...

Hei hei :)
Veldig kjekt å lesebloggen din! Håper alt står bra til i Thailand...ser sånn ut!

ingrid sa...

måtte dåkk hiva babyen då? :P