onsdag 15. oktober 2008

Thailand, ja...

Så var eg plutseleg i Thailand. Det går berre ikkje skikkeleg opp for meg! No har eg faktisk vore her i nesten to veker, og det følest som om vi har vore her mykje lenger enn det, men likevel er eg framleis i turistmodus.Vi går rundt i gatene og glor. Alt er så nytt og spennande, og sjølv om mykje er litt som i Noreg, er det likevel veldig annleis. Folk er heilt annleis, trafikken er heilt annleis, miljøet er heilt annleis, maten er heilt annleis, standarden på ting er heilt annleis, og temperaturen er i alle fall heilt annleis! Så sjølv om vi kan gå på KFC (Kentucky Fried Chicken) når vi vil, og kan kjøpe amerikanske filmar på MBK, marknads-kjøpesenteret her, er det så absolutt ikkje Vesten vi er i no. Og eg merkar at eg likar meg her! Det er mange inntrykk, og ekstremt mange folk. I Bangkok bur det ca 10 millionar menneske, og det er jo litt meir enn eg er vant til. Eg har framleis både dårleg retningssans, hukommelse, og er framleis den minst urbane som fins. I går skulle eg kome meg heim frå sky-train-haldeplassen til leiligheten åleine, og eg tenkte sjølvsagt at det kunne jo ikkje gå gale. Men gjett kven som gjekk fram og tilbake i ein halvtime, og til slutt måtte få nokon til å fylgje meg på vegen? Jepp.. Men idag klarte vi oss fint. Så det kan gå bra! :)

Ingen kommentarer: