torsdag 16. oktober 2008

Hua Hin!

Denne helga var Hanne, Cecilie, Silje og eg i Hua Hin. Ragnhild og Mads, to andre NMS-eittåringar, var der òg. Vi merka at Hua Hin var ganske annleis enn Bangkok. På kjøpesenteret var det fullt av vestlege menn med meir eller mindre lukkelege thai-koner/kjærastar. Vi fann svenske restaurantar, og ein bokhandel som faktisk solgte bøker på engelsk. Og sola skinte faktisk. I Bangkok er det så mykje forureining at ein er heldig om ein ser sola. Men den steiker godt likevel. I Hua Hin var det den same temperaturen, altså mellom 25 og 35. Men sidan sola skinte sterkare, vart eg mildt sagt solbrent. No er det tre dagar sidan vi kom heim frå Hua Hin, og eg er framleis rosa/raud og litt forskjellig. For fyrste gong i mitt liv vart eg solbrent bak øyrene! Kanskje greit at eg ikkje bur i Hua Hin til vanleg, når det går slik berre etter tre dagar der.

Fredag kveld planla vi å sjå soloppgangen morgonen etterpå. Klokka fem om natta ringte vekkarklokka, eller vekkarmobilen, og vi traska passe trøytte til stranda, medan folk på restaurantane ved vegen framleis sat oppe og drakk. Då vi kom til stranda, var det heilt mørkt, og vi såg at det var litt skyer på himmelen, men vi holdt oss positive. Heilt fram til dagslyset kom, og vi framleis ikkje hadde sett eingong eit bittelite glimt av sola. Men vi hadde det kjekt likevel, for vi fekk oppleve og sjå masse! Tidleg kvar morgon går dei buddhistiske munkane rundt og samlar inn almisser. Medan vi sat der på stranda og var litt skuffa, kom det gåande fleire munkar, ein etter ein. Munkane kom i seks-tida, og det blir kanskje ikkje så ofte vi er vakne på den tida. Så no har vi i alle fall fått sjå det.



















"Soloppgangen"





















































Eit svensk skilt utanfor ein svensk restaurant...




Vi tok forresten sjølvsagt massasje i Hua Hin. Det var litt av ei oppleving. Vi vart massert av ein familie! Eit ektepar med nokre søner og døtre på frå ca 10 til 17 år masserte oss. Nokre av oss prøvde Thai-massasje, medan nokre heller prøvde olje-massasje, som faktisk ikkje er vondt. Sjølv om vi spurte om vi kunne få «soft» thai-massasje, var det ikkje akkurat deilig! Altså, dei som masserte oss var flinke, men det var jo vondt! Eg kjem ikkje akkurat til å prøve att med det fyrste..

2 kommentarer:

Solveig og Martine sa...

Hohoi!
Å! SÅ morsomt å lese, tenk at du er der! Håper du trives! Du må passe deg for elefantene. Hvor mye koster en massaje? Jeg er på BiG, og nå driver de og synger sangene vi sang i fjor... Kos deg masse Else!

Else Karin sa...

hehe, eg tippa du e Martine, e d rett? en time me thai-massasje kosta ca 50 kr :) og olje-massasje kosta kanske 70 kr, og d trur eg e litt deiligare.. alt e so billi her at d e sjukt! og eg kosa meg skikkeli! so d må du òg gjere! :)