torsdag 20. november 2008

Wow!

Eg veit ikkje korleis eg skal skrive dette. Okei, eg gjer det enkelt: Eg ELSKAR jobben min!

Eg hadde jo rekna med at jobben kom til å bli gjevande og spennande, men at det skulle bli SÅ bra, hadde eg ikkje turt å håpa på! No har eg jobba i to veker, og eg har allereie begynt å grue meg til å reise herfrå! Litt feil fokus, kanskje. Men eg er allereie blitt så glad i borna og jentene, at tanken på at eg om berre 4 månadar skal reise herfrå, og kanskje aldri meir kome tilbake, er til å grine av.

Joda, så eg har det fint!


Bilete frå Home of Grace:



















Her er babyen på Home of Grace som eg tråkka over for ei stund sidan. Eg har ikkje gjort det fleire gongar, heldigvis!



























Slik sit jentene og syr nesten heile dagane.






















Eg lærte faktisk nokre av jentene på Home of Grace å spele Idiot. På Thai! Men det vart ein del kroppspråk og peiking, òg, for å seie det sånn!

Ingen kommentarer: