tirsdag 23. desember 2008

Julefeiring i kyrkja

Søndag var det jul her. Eller rettare sagt, så feira vi julefest i Immanuel-kyrkja. Det minte litt om norske julefestar slik eg er vant til det, så julestemninga var ikkje så altfor langt vekke. Vi song julesongar, prest Adjaan Ant preika, det var dramatisering av jule-evangeliet, og på slutten åt vi sjølvsagt ilag. Eg koste meg, og eg såg at det gjorde alle andre òg! :)



















Nokre jenter dansa Thai-dans til ære for Jesus.





















Julespel :) Lærarane på Immanuelhjemmet var skodespelarar, medan nokre born var sauer...

























Mari og ei lita jente vi kjenner.


























"Jeg liker Nugatti. Det er veldig kjempegodt! Steikje godt!" (Joke fekk Nugatti i julegåve frå Silje, Mari og meg.)

Ingen kommentarer: